.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

استفاده از جراحی چانه با تزریق ژل می تواند به عنوان یک راه حل موقت یا طولانی مدت برای مشکلات پوستی از طریق تزریق های متعدد مقادیر کمی فیلر در نواحی خاصی از صورت استفاده شود. امروزه انواع مختلفی از فیلرهای صورت برای تزریق ژل به چانه وجود دارد که هر کدام برای یک یا چند منظور مانند کاهش چین و چروک یا بزرگ کردن لب ها طراحی شده اند. یک پزشک متخصص می تواند به شما کمک کند تا قسمت هایی از صورت را که می توان تزریق کرد و نوع فیلرهای قابل استفاده را تعیین کرد. پرکننده های پوستی می توانند باعث پرتر شدن پوست در نواحی خاصی شوند که با از بین رفتن بافت چربی و کلاژن در حال پیر شدن هستند. ژل هیالورونیک یک پرکننده طبیعی در بدن انسان است. هنگامی که چین بینی (خط خنده) عمیق می شود و خطوط زیبای صورت از بین می رود، لب ها شروع به نازک شدن می کنند و گوشه های لب ها آویزان می شوند، ظاهر صورت جوانی و شادابی خود را از دست می دهد. فیلرهای هیالورونیک اسید زیر این چین و چروک ها و همچنین برای رفع چین و چروک های پیشانی تزریق می شود تا حجم از دست رفته جایگزین شود و ظاهری جوان تر برای صورت ایجاد شود.

تزریق ژل به صورت
انواع ژل
امروزه از سه نوع مختلف فیلر برای سفت کردن پوست صورت متقاضیان استفاده می شود که فیلرهای موقت و نیمه دائمی هستند. فیلرها و ژل های مبتنی بر اسید هیالورونیک نتایج موقتی دارند، در حالی که تزریق فیلر به صورت با سایر فیلرها می تواند نتایج طولانی تری داشته باشد.

پرکننده های موقت
تزریق ژل لب با فیلرهای موقت شامل موارد زیر است:

کلاژن: کلاژن یک ماده طبیعی حاوی پروتئین است که پوست را تقویت و تقویت می کند. کلاژن اولین فیلر موجود در بازار بود، اما معرفی اسید هیالورونیک محبوبیت این ژل پرکننده را کاهش داد.
اسید هیالورونیک: اسید هیالورونیک مانند کلاژن یک ماده طبیعی است که می تواند برای پر کردن و حجم دادن به بافت ها استفاده شود.
کلسیم: این فیلر از اسید هیالورونیک سنگین تر و متراکم تر است و به لایه های عمیق تری زیر پوست تزریق می شود. به دلیل وجود این ماده در استخوان ها، تزریق هیدروکسی آپاتیت کلسیم معمولاً باعث واکنش سیستم ایمنی یا واکنش آلرژیک نمی شود.
پرکننده های نیمه بادوام
این پرکننده ها از پلی متیل متاکریلات (PMMA) ساخته شده اند، این ماده توسط بدن جذب نمی شود. این فیلر همچنین حاوی کلاژن است و فقط برای نواحی ضخیم پوست مانند تزریق ژل برای از بین بردن خط لبخند استفاده می شود. استفاده از این ماده برای تزریق در نواحی اطراف چین و چروک دور چشم یا لب ها توصیه نمی شود.

سیلیکون (بادوام)
تزریق ژل سیلیکون روشی ناایمن و غیرقابل قبول برای استفاده به عنوان ژل پرکننده است. این تزریقات مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا نیست و معمولا توسط افراد غیر مجاز انجام می شود. بنابراین لازم است از این روش تزریق ژل برای افراد استفاده نشود.

روش تزریق ژل
روش انجام
روش معمول بیمارانی که به دنبال لیفت و جوانسازی صورت خود با تزریق چربی و ژل هستند به شرح زیر است:

در مشاوره اولیه باید با پزشک یا پرستار خود در مورد سابقه پزشکی خود صحبت کنید.
در این مرحله یک طرح درمانی به شما پیشنهاد می شود که در آن روش استفاده از فیلرهای پوستی برای بهبود ظاهر صورت و یا درمان بخیه مورد نظر بیمار مشخص می شود.
مراحل انجام شده در جلسه درمان تزریق ژل به شرح زیر است:

پرکننده های پوستی مورد استفاده برای بیمار حاوی بی حس کننده های موضعی هستند که تزریق ژل را برای بیمار به گونه ها و لب ها آسان می کند.
محل تزریق مشخص می شود.
فیلرهای پوستی به بیمار تزریق می شود و بلافاصله پس از آن کیسه یخ روی محل تزریق قرار می گیرد.
استفاده از مواد معدنی مناسب ظاهر چهره بیمار را کامل می کند و باعث می شود بیمار به فعالیت های عادی روزانه خود بازگردد.
این درمان حدود 30 تا 60 دقیقه طول می کشد و به اندازه ناحیه تحت درمان بستگی دارد. در صورت نیاز می توان از بی حسی موضعی برای بیمار استفاده کرد، البته برای همه بیماران لازم نیست. میزان درد هنگام تزریق ژل بسیار کم است.

بسیاری از تفاوت های ظاهری صورت پس از تزریق ژل به گونه ها به دلیل تورم صورت است، بنابراین برای دیدن نتایج واقعی باید تا سه روز صبر کنید. می توانید به فعالیت های عادی خود بازگردید و بلافاصله روی صورت خود آرایش کنید. با این حال، توصیه می شود پس از جلسه درمان از انجام هرگونه فعالیت غیرعادی خودداری کنید. قیمت تزریق ژل به نوع ژل استفاده شده، میزان تزریق، ناحیه درمان و دستمزد پزشک بستگی دارد.

ژل در این کلینیک به منظور بزرگ کردن لب ها، گونه ها، رفع خطوط اخم و خنده و از بین بردن چین و چروک دور چشم تزریق می شود. در این روش بر خلاف روش های جراحی، دوره نقاهت بسیار کوتاه است، عوارضی مانند عفونت و چسبندگی ناشی از عمل ندارد و در صورتی که بیمار تمایل به تغییر نتایج داشته باشد،

http://darichesalamat.ir/



:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 12 فروردين 1401
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی